De Limburger |
Crisis binnen Limburgse SP duurt nog altijd voort
De Limburger De crisis binnen de Limburgse SP houdt aan. Na een leegloop in Provinciale Staten en in Venray keerden dinsdag in Weert vijftien leden de partij de rug toe. Het leiderschap van voorzitter Ron Meyer wordt wederom als belangrijk onderdeel van het ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten