BN DeStem |
Stam: 'Natuurlijk is het crisis als je twee keer verliest'
BN DeStem Alleen het ontbreken van een spits is niet het euvel meent Stam. “We zijn kwalitatief niet goed genoeg. Het is nu aan de clubleiding om te beslissen wat te doen.” Het woord crisis durft Stam dan ook wel in de mond te nemen. “Natuurlijk is het crisis ... Nu al crisis bij NAC: "Als staf moeten we nu aan het werk" |
maandag 17 augustus 2015
Stam: 'Natuurlijk is het crisis als je twee keer verliest' - BN DeStem
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten