De Standaard |
'We zitten heel dicht bij een crisis'
De Standaard Topeconoom Stijn Van Nieuwerburgh vreest voor een nieuwe financiële crisis. 'De Italiaanse banken zijn héél zwak.' Maar ook in de Belgische is hij niet gerust. Stijn Van Nieuwerburgh: 'In België leeft de perceptie dat vastgoedprijzen nooit kunnen dalen ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten