BN DeStem |
Existentiële crisis door softe zondagradio
BN DeStem Had ik diep in mijn hart wel kinderen gewild en ben ik nu boos vanwege dat stukje confrontatie met mezelf? De show laat mij achter in een existentiële crisis, maar er is geen telefoonnummer dat ik bellen kan, dat is alleen bij zelfmoordplannen, maar zo ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten