AD.nl |
ASR-baas: '40 procent loonsverhoging hoefde niet van mij'
AD.nl Daarmee doelt Baeten om de grote maatschappelijke verontwaardiging over de loonsverhogingen voor topbankiers. Vooral ING-topman Ralph Hamers kreeg het dit voorjaar zwaar te verduren, nadat de rvc van zijn bank zijn loon met 50 procent wilde ... |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten