maandag 4 juni 2018

ASR-baas: '40 procent loonsverhoging hoefde niet van mij' - AD.nl


AD.nl

ASR-baas: '40 procent loonsverhoging hoefde niet van mij'
AD.nl
Daarmee doelt Baeten om de grote maatschappelijke verontwaardiging over de loonsverhogingen voor topbankiers. Vooral ING-topman Ralph Hamers kreeg het dit voorjaar zwaar te verduren, nadat de rvc van zijn bank zijn loon met 50 procent wilde ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten