![]() De Gelderlander | Crisis krijgt geen vat op Groesbeekse optocht De Gelderlander GROESBEEK - In Limburg is het aantal deelnemers aan carnavalsoptochten in veel steden dramatisch gedaald vanwege de crisis, maar Groesbeek boekt ieder jaar meer deelnemers. Dat stelt Tonny Peters van de Groesbeekse optochtcommissie vast. |

Geen opmerkingen:
Een reactie posten